Partneriams

Įmonėms pasirašiusioms bendradarbiavimo sutartį su „AG Service” suteikiamas priėjimas prie vidinių verslo valdymo sistemų, B2B įrankių, informacijos bankų, ataskaitų ir užsakymų pateikimo sistemų:

1. Serviso ataskaitų ir užsakymų priėmimo elektroninė valdymo sistema (tik ekstranet vartotojams)
Įmonės serviso partneriams (subrangovams), pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartį su bendrove, jų filialams ir darbuotojams suteikiamas prisijungimas prie elektroninės užsakymų ir ataskaitų valdymo sistemos. Meistrų darbo operatyvumui ir patogumui, šios sistemos pagalba automatiškai parengiamos darbų ataskaitos. Taip pat partneriai bei gamintojai, pasirašę atskirą bendradarbiavimo sutartį su „AG Service", gali stebėti su jais susijusių serviso užsakymų vykdymo eigą ir paslaugų suteikimo KPI.

2. Serviso detalių užsakymo sistema buitinei bei vaizdo ir garso technikai
Įmonės serviso partneriams (subrangovams), pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartį su bendrove, jų filialams ir darbuotojams suteikiamas prisijungimas prie elektroninės detalių užsakymo sistemos, kurios pagalba patogu užsakyti dalis reikalingas remontui.

3. Techninės dokumentacijos duomenų bazės ir ECM (tik intranet vartotojams)
Įmonės filialams ir jų darbuotojams bei atskiriems verslo partneriams, pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartį su „AG Service”, suteikiama galimybė prisijungti prie įmonės dokumentų valdymo sistemos (ECM), kurios pagalba lengviau pasiekiama sukaupta techninė informacija bei žinios.

4. Skambučių centro statistikos ir ataskaitų valdymo sistema (intranet ir ekstranet vartotojams)
Įmonės filialams ir jų darbuotojams bei atskiriems verslo partneriams (gamintojams), pasirašiusiems atskirą bendradarbiavimo sutartį su „AG Service", suteikiama galimybė prisijungti prie „AG Service" skambučių centro statistikos ir ataskaitų valdymo sistemų.

5. Klientų skundų valdymo sistema
Įmonės filialams ir jų darbuotojams bei atskiriems verslo partneriams, taip pat gamintojams ir užsakovams, pasirašiusiems atskirą bendradarbiavimo sutartį su „AG Service", suteikiama galimybė prisijungti prie įmonės klientų skundų valdymo sistemos. Šios sistemos pagalba standartizuojami klientų nusiskundimų apdorojimo procesai, nustatomos sisteminės problemos. Taip klientų nusiskundimai pasiekia gamintojus, pastarieji gali keisti reikalavimus servisui atskirose rinkos srityse.

6. „AG Service“ paslaugų paketai gamintojams
Prekių gamintojai turi skirtingo lygio ir kokybės serviso reikalavimus, dėl to įmonėje „AG Service” yra įvedama paslaugų diferenciacija partneriams, t.y. nustatomi serviso paslaugų paketai.
Paslaugų paketai parodys kokie gamintojai kokį paslaugų lygį siekia pateikti rinkai bei kokį paslaugų paketą serviso įmonė atitinkamam gamintojui teikia.

7. „AG Service“ meistrų buvimo vietos realiame laike nustatymo sistema
Esant skubiam kliento iškvietimui, galima surasti artimiausiai, tuo metu, dirbantį meistrą ir jį operatyviai nukreipti pas paslaugos užsakovą. Naujoji sistema ne tik pagerina serviso darbo operatyvumą, bet ir pagerėjus užsakymų transporto optimizavimo procesui yra sutaupomos įmonės kuro sąnaudos.

8. Video stebėjimo sistema
Video transliacijos iš nutolusių serviso priėmimo taškų organizuotos siekiant analizuoti klientų srautus bei priėmimo taško darbuotojų apkrovimą. Šios sistemos taip pat naudingos norint kontroliuoti klientų aptarnavimo kokybę.

9.  Registracija:
 
10. Registracija:
11. Registracija:

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai