Naujienos
2009-09-18
Elektroninis „šviesoforas“ reguliuoja užsakymus
Bene didžiausias serviso klientų noras, - operatuvus remontas per kuo trumpesnį laiko tarpą. Deja ne visada įmanoma paslaugas suteikti iškart, nes daugumoje remonto atvejų, tam, kad sutaisyti prietaisą, yra reikalingos pakaitinės detalės. Detalės yra užsakomos iš užsienio gamintojų ir jų atsiuntimas iš gamintojo iki serviso užtrunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių. Tam , kad detalės būtų atsiųstos kuo greičiau, o gavus detalę paslauga būtų atlikta be uždelsimo, „AG Service“ naudoja vidinę elektroninę užsakymų vykdymo kontrolės sistemą , kuri primena įprastą gatvės šviesoforą. „Šviesoforo“ pagalba, priklausomai nuo to, kokia spalva pažymėtas užsakymas, iškart matyti, kurie užsakymai yra atlikti operatyviai, o kuriems vis dar laukiamos detalės. Jei detalės siuntimas trunka per ilgai, imamasi priemonių siuntimo procesui paspartinti.
„Šviesoforo“ pagalba galima operatyviau organizuoti serviso paslaugų teikimą, kontroliuoti užsakymo vykdymo eigą ir pagerinti klientų aptarnavimą.

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai