Naujienos
2009-09-07
„AG Service“ sukūrė keturis paslaugų lygius - paketus gamintojams
Kadangi vieni prekių gamintojai turi vienus serviso lygio ir kokybės reikalavimus, o kitų prekių gamintojai - kitus, įvedama "AG Service" paslaugų diferenciacija, t.y. nustatomi serviso paslaugų paketai.
Paslaugų paketai parodys kokie gamintojai, kokį paslaugų lygį siekia pateikti rinkai ir kokį paslaugų paketą serviso įmonė atitinkamam gamintojui teikia.

Serviso paslaugų paketai

1. „Enterprise service“ paslaugų paketas

„AG Service“ teikia pilną serviso paslaugų spektrą  šį paslaugų paketą pasirinkusiems gamintojams.

„Enterprise Service“ paslaugų paketą sudaro:

 serviso paslaugos teikiamos išskirtinėmis teisėmis vienoje ar keliose šalyse;
 serviso paslaugos teikiamos visoje šalyje apimant visus miestus ir rajonus;
 paslaugas teikia profesionalūs gamintojo sertifikuoti meistrai;
 centralizuota nemokama (800) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuota mokama (700) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuotai valdomas užsakymų ir darbų vykdymas;
 centralizuota paslaugų suteikimo kokybės valdymo sistema (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 SMS pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
 el. pašto pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
 centrinės užsakymų valdymo sistemos sujungimas su mažmeninės prekybos įmonėmis ir partneriais, siekiant geriau ir operatyviau aptarnauti klientus;
 centralizuota detalių užsakymų valdymo ir pateikimo sistema;
 centrinis detalių paskirstymo ir siuntų sandėlys;
 centrinis nurašytų prekių paruošimo utilizacijai sandėlys;
 centralizuota skundų iš klientų, tiekėjų ir pardavėjų registracijos sistema ir sisteminių problemų sprendimas;
 centralizuotas atsarginių detalių gamintojo prekėms tiekimas pagal atskirą užsakymą;
 dedikuotas vadovas gamintojo prekių grupės serviso paslaugoms valdyti;
 centralizuotas ataskaitų gamintojui parengimas

2. „Country Service“ paslaugų paketas

„Country Service“ paslaugų paketą sudaro:

    serviso paslaugos teikiamos išskirtinėmis teisėmis vienoje ar keliose šalyse;
 serviso paslaugos teikiamos visoje šalyje apimant visus miestus ir rajonus;
 paslaugas teikia profesionalūs gamintojo sertifikuoti meistrai;
    centralizuota nemokama (800) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuota mokama (700) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuotai valdomas užsakymų ir darbų vykdymas;
 centralizuota paslaugų suteikimo kokybės valdymo sistema (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
    SMS pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
 el. pašto pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
    centrinės užsakymų valdymo sistemos sujungimas su mažmeninės prekybos įmonėmis ir partneriais,   siekiant geriau ir operatyviau aptarnauti klientus;
 centralizuota detalių užsakymų valdymo ir pateikimo sistema;
 centrinis detalių paskirstymo ir siuntų sandėlys;
 centrinis nurašytų prekių paruošimo utilizacijai sandėlys;
 centralizuota skundų iš klientų, tiekėjų ir pardavėjų registracijos sistema ir sisteminių problemų sprendimas;
 centralizuotas atsarginių detalių gamintojo prekėms tiekimas pagal atskirą užsakymą;
 dedikuotas vadovas gamintojo prekių grupės serviso paslaugoms valdyti;
 centralizuotas ataskaitų gamintojui parengimas

3. „Local Service“ paslaugų paketas

„Local Service“ paslaugų paketą sudaro:

    serviso paslaugos teikiamos išskirtinėmis teisėmis vienoje ar keliose šalyse;
    serviso paslaugos teikiamos visoje šalyje apimant visus miestus ir rajonus;
 paslaugas teikia profesionalūs gamintojo sertifikuoti meistrai;
    centralizuota nemokama (800) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuota mokama (700) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuotai valdomas užsakymų ir darbų vykdymas;
 centralizuota paslaugų suteikimo kokybės valdymo sistema (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
    SMS pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
 el. pašto pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
    centrinės užsakymų valdymo sistemos sujungimas su mažmeninės prekybos įmonėmis ir partneriais,   siekiant geriau ir operatyviau aptarnauti klientus;
 centralizuota detalių užsakymų valdymo ir pateikimo sistema;
 centrinis detalių paskirstymo ir siuntų sandėlys;
    centrinis nurašytų prekių paruošimo utilizacijai sandėlys;
    centralizuota skundų iš klientų, tiekėjų ir pardavėjų registracijos sistema ir sisteminių problemų sprendimas;
 centralizuotas atsarginių detalių gamintojo prekėms tiekimas pagal atskirą užsakymą;
 dedikuotas vadovas gamintojo prekių grupės serviso paslaugoms valdyti;
 centralizuotas ataskaitų gamintojui parengimas

4. „Entry Level“ paslaugų paketas

„Entry Service“ paslaugų paketą sudaro:

    serviso paslaugos teikiamos išskirtinėmis teisėmis vienoje ar keliose šalyse;
    serviso paslaugos teikiamos visoje šalyje apimant visus miestus ir rajonus;
 paslaugas teikia profesionalūs gamintojo sertifikuoti meistrai;
    centralizuota nemokama (800) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuota mokama (700) klientų skambučių centro linija apimanti visą šalį (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
 centralizuotai valdomas užsakymų ir darbų vykdymas;
    centralizuota paslaugų suteikimo kokybės valdymo sistema (KPI - paslaugos lygio kontrolė);
    SMS pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
    el. pašto pranešimų sistema klientams apie sutaisytus gaminius, suteiktą paslaugą;
    centrinės užsakymų valdymo sistemos sujungimas su mažmeninės prekybos įmonėmis ir partneriais,  siekiant geriau ir operatyviau aptarnauti klientus;
 centralizuota detalių užsakymų valdymo ir pateikimo sistema;
 centrinis detalių paskirstymo ir siuntų sandėlys;
    centrinis nurašytų prekių paruošimo utilizacijai sandėlys;
    centralizuota skundų iš klientų, tiekėjų ir pardavėjų registracijos sistema ir sisteminių problemų sprendimas;
   centralizuotas atsarginių detalių gamintojo prekėms tiekimas pagal atskirą užsakymą;
   dedikuotas vadovas gamintojo prekių grupės serviso paslaugoms valdyti; 
 centralizuotas ataskaitų gamintojui parengimas

UAB „AG Service“
Eimundas Mačiulis
Direktorius
R.Kalantos g. 32, Kaunas, LT-52494

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai