
Nuo šiol „Topo centras” salonuose Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje, klientai galės ne tik įsigyti naują techniką, bet ir, jei sugedo šaldytuvas, skalbyklė, viryklė, orkaitė ar indaplovė, iškart užpildyti prašymą meistrui į namus išsikviesti. Jei klientas atvyko į „Topo centras” parduotuvę, norėdamas užsisakyti serviso paslaugas, jam nereikės niekur daugiau skambinti ar vykti, visi užsakymo sudarymo formalumai bus atlikti čia pat salone, o informacija pateks tiesiogiai į „AG Service” elektroninę užsakymų valdymo sistemą. Serviso meistrą išsikviesti į namus bus galima ne tik gedimams, atsiradusiems garantiniu prekės laikotarpiu, bet ir prekėms, kurių garantinis laikotarpis jau pasibaigęs. Serviso užsakymai „Topo centras” parduotuvėse bus priimami visai „Beko”, „Blomberg”, „Gorenje”, „Samsung”, „LG”, „Electrolux”, „Bosch” ir „Indesit” technikai, kuri buvo pirkta „Topo centras” parduotuvėse .