Naujienos
2008-12-02
„AG Service“ diegia 24/7 aptarnavimo modelį
Siekiant patenkinti klientų poreikius, „AG Service“ žengia žingsnį diegdama 24/7 (24 val. per savaitę) aptarnavimo modelį. Pirmam žingsniui organizuota iškvietimo garantiniam arba negarantiniam remontui užsakymo paslauga. Ši paslauga yra patogi tuo, kad klientams, turintiems galimybę naudotis internetu, nebūtina skambinti į užsakymų registravimo centrą, reikiamą informaciją, bet kurią savaitiės dieną, bet kuriuo paros metu, pakanka suvesti į „AG Service“ interneto puslapyje www.agservice.lt nurodytą 24/7 užsakymo formą. Suvesta informacija patenka į užsakymų registravimo centrą ir, patikslinus reikiamus duomenis, į užsakymų sistemą. Užsakymas galutinai priimamas, kai klientas gauna tai patvirtinančią el. žinutę. Užsakymai priimami visai įmonės aptarnaujamai technikai.

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai