Naujienos
2015-06-29
Netiekiama detalė? Yra sprendimas.
Neretai klientai kreipiasi dėl senų prietaisų detalių ir taip pat dažna situacija, kad tokių detalių gamintojas sandėlyje jau nebeturi ir nebeturės. Jeigu analogiškų komponentų naudojimas neįmanomas, o kitų servisų užklausos vis tiek atveda į pagrindinį servisą, atstovaujantį gamintoją, situacija ima atrodyti beviltiška.

Pasitelkėme vieną didžiausių prekybos centrų problemos sprendimui rasti. Topo centras sutiko išanalizuoti atvejus, kuomet detalių klausimu klientui nebegali pagelbėti servisas ir padaryti individualius pasiūlymus. Kokie tai bus pasiūlymai sužinos kiekvienas, pakliuvęs į situaciją, kai sugedusio prietaiso sutaisyti nebeišeina.

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai