Naujienos
2013-09-16
Pasikartojančių užsakymų stebėjimas ir analizė
Užsakymų valdymo programoje įdiegėme naujovę - nuo šiol programa stebi pasikartojančius to paties prietaiso remontus 3 mėnesių ir ilgesniame laikotarpyje. Pasikartojančius atvejus programa paženklina. Atsakingas už prekinį ženklą vadybininkas ir meistras analizuoja pasikartojimo priežastis, deda pastangas, kad analogiški atvejai nepasikartotų.

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai