Naujienos
2013-05-02
Vadybininkų darbo efektyvumo didinimas ir įmonės sąnaudų mažinimas
UAB “AG Service” praplėtė užsakymų valdymo sistemos galimybes įdiegdami elektroninius dokumentus.

Tai mums leido:
- sutaupyti popierių, dažus, dokumentų siuntų kaštus;
- atliktų darbų apskaitą nuo šiol vykdome realiu laiku (nutolę meistrai, partneriai elektronines dokumentų kopijas įkelia į programą realiu laiku);
- sumažinome popierinių archyvų apimtį (pvz. pirkimo dokumentų kopijos sudarydavo ~33% dokumentų);
- dokumentų paieškos greitis archyvuose tapo matuojamas ne valandomis, o sekundėmis;
- prietaisus atsakinga už prekinį ženklą vadyba apžiūri interaktyviai;
- išlieka istorija tiek su prietaiso, tiek su dokumentų nuotraukomis. Vidinius arba gamintojų auditus nuo šiol atliekame realiu laiku.

Iki šio patobulinimo darbai būdavo apskaitomi pagal popierinius dokumentus, aktus, kurie centrinę būstinę pasiekdavo iki 25-tos mėnesio dienos. 74% mėnesio darbo krūvio tekdavo kelioms paskutinėms mėnesio dienoms. Įdiegus naujovę darbo krūvis ėmė atitikti realų laiką, tapo neiškreiptas.

Kad būtų patogu dirbti su elektroniniais dokumentais ir nuotraukomis kompiuterius aprūpinome dviem monitoriais, padaliniuose ir priėmimo skyriuose nupirkome fotoaparatus, naudojančius bevieles technologijas nuotraukų iškėlimui į kompiuterius.

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai