Naujienos
2012-06-25
Greitesnis klientų aptarnavimas detalių įsigijimo klausimu
UAB "AG Service" įdiegė įrankį, leidžiantį centralizuotai valdyti klientų pateikiamas užklausas detalių ar aksesuarų įsigyjimo klausimu. Vilniaus, Kauno padalinių darbuotojai, kartu su skambučių centru ir atsakingais už prekinius ženklus vadybininkais vienu metu jungiasi į sistemą. Vieni užklausas suvedinėja, kiti atsakinėja.

Klientai mums užklausas gali pateikti:

1. Telefonu 8 700 55655
2. Mūsų svetainėje, adresu http://www.agservice.lt/Pages/PartOrderForm.aspx
3. Skype pagalba (adresu www.agservice.lt)
4. Elektrononiu paštu, kuomet adresą sudaro prekinio ženklo vardas ir @agservice.lt (pvz.: Beko@agservice.lt ir t.t.)

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai