Naujienos
2011-02-28
„AG Service“, reorganizavusi veiklą, džiaugiasi spartesniu ir našesniu darbo procesu bei pritraukia vis naujų klientų.

 

Naujasis „AG Service" verslo modelis grįstas centralizuotu procesų valdymu ir automatizavimu, pasitelkiant unikalias IT sistemas. Įmonė remiasi tiek nuosavais specialistais, tiek partnerių paslaugomis taip sudarydama paslaugų tinklą, apimantį Lietuvos ir Latvijos teritorijas. Dėl šių priežasčių šiandien įmonė teikia kokybiškas buitinės, vaizdo ir garso technikos remonto paslaugas, operatyviai aptarnauja klientus namuose pagal iškvietimus.
„Trejus metus vykdytas įmonės pertvarkymas pavyko, - atsikvepia įmonės direktorius Eimundas Mačiulis. - Šiandien galime džiaugtis duodamais rezultatais. „AG Service" tapo pirmaujančia buities technikos ir elektronikos serviso paslaugas teikiančia įmone".


Kiti taupė, jie investavo

Prieš trejus metus įmonės vadovas padarė lemiamus sprendimus. Buvo atsisakyta tuomet dar pelningų, tačiau neperspektyvių bei krizės laikotarpiu rizikingų veiklų. Įmonė nustojo gaminti bei taisyti kompiuterius ir kompiuterinę techniką, o pradėjo koncentruotis į buitinės, vaizdo ir garso technikos remonto paslaugų teikimą.
„Kuomet visi ėmė taupyti, mes investavome, - sėkmės paslaptimis dalinasi E. Mačiulis. - Sukūrėme efektyvius verslo procesus ir IT sistemas. Automatizavome procesus ir pertvarkėme įmonės struktūrą bei sandėlius. Atsargines detales pradėjome tiekti pagal realius poreikius, dėl to sandėlių apimtis sumažėjo 20 kartų, o servisas ėmė veikti itin efektyviai".


„Sąsiuvinio laikai" jau praeityje

„AG Service" buitinės technikos meistrą visoje Lietuvoje klientai gali iškviesti į namus. Iškvietimai yra valdomi kompiuterio, klientų užsakymus registruoja nuosavo skambučių centro operatorės. Kiekvieno meistro atliekamas darbas iškart matosi užsakymų valdymo sistemoje: tokiu būdu net ir užsienio partneriai tiesiogiai gali stebėti kaip atliekami jų sugedusios buitinės technikos remonto darbai. Įmonės procesų valdymo informacinė sistema yra tiesiogiai sujungta su užsienio gamintojų serviso informacinėmis sistemomis, tad darbų vykdymą galima stebėti esamuoju laiku. „Procesai yra valdomi automatiškai. Tai leidžia mums taupyti veiklos kaštus bei užtikrinti aukštą ir stabilią paslaugų kokybę, - dėsto E. Mačiulis. - Klientams tai taip pat sukuria vertę, nes „AG Service" paslaugas teikia griežtai laikydamasi gamintojo nustatytų serviso standartų, kurie yra tokie pat kaip ir visoje Europoje". Sukurtos ir įdiegtos naujos procesų valdymo sistemos įmonę išskyrė iš konkurentų kaip inovatyvių sprendimų ir profesionalių meistrų servisą, užtikrinantį aukštą visoje Lietuvos teritorijoje teikiamų paslaugų kokybę.
E. Mačiulis pastebi, kad vis dar yra nedidelių remonto įmonių, kurios užsakymus ir paslaugas valdo užrašais sąsiuvinyje arba išvis jų nevaldo. Tiesiog išdalina atskirų meistrų asmeninius telefonus. Tuomet klientams patiems tenka ieškoti meistro ir rūpintis paslaugų kokybe, gaišti savo laiką ir patirti nepatogumų. Lietuvos vartotojai buitinės technikos remonto paslaugų kokybei kelia aukštus reikalavimus. Mūsų tyrimai rodo, jog klientai tikisi, kad sugedęs prietaisas jiems bus sutaisyti neilgiau nei per 5 dienas, - tvirtina „AG Service" vadovas.


Suvienija jėgas

Didžiuosiuose šalies miestų rajonuose buitinę techniką aptarnauja „AG Service" dirbantys meistrai, tačiau išaugus gedimų skaičiui visada galima mobilizuoti partnerių pajėgas ir užtikrinti sklandų darbą.
Ypač tai pasiteisino praėjusią vasarą, kuomet dėl didžiulių karščių itin gedo šaldytuvai. Partneriais įmonė pasikliauja ir mažesniuose miesteliuose, kur užsakymų skaičius mažesnis.
„AG Service" Lietuvoje valdo du nuosavus serviso centrus - Vilniuje ir Kaune, - tačiau dėka partnerių įmonės buitinės technikos serviso paslaugų tinklas apima 46 miestų rajonus Lietuvoje ir Latvijoje. Plati „AG service" geografija leido įmonei sudaryti sutartis su didžiausiais ir pagrindiniais Lietuvos rinkoje buitinės, vaizdo, garso ir foto technikos gamintojais: „Samsung", „LG", „Bosch", „Siemens", „Nikon", „Beko", „Gorenje", „Indesit", „Moulinex", „Electrolux", „Tefal", „Stinol", „Krups" ir kt.


AG SERVICE vizitinė kortelė


Įkurta:
2001 m.
Veiklos sritis: buities technikos ir elektronikos garantinis bei negarantinis remontas. Remontuoja LCD ir LED televizorius, monitorius, vaizdo ir foto kameras, skalbimo mašinas, džiovykles, indaploves, orkaites, virykles, šaldytuvus, mikrobangų krosneles, garų surinktuvus, dulkių siurblius, automatinius kavos aparatus ir smulkią buities techniką.
Pripažinimas: oficialus „Lietuvos draudimo" ekspertizių partneris.
 

Jei Jums reikia daugiau informacijos, mielai kreipkitės:

Erikas Kundreckas
Komunikacijos projektų vadovas
R.Kalantos g. 32, Kaunas, LT-52494
Tel. +370 37 308534

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai