Naujienos
2011-02-10
„AG Service“ savo centrinę procesų valdymo sistemą tiesiogiai (XML pagrindu) sujungė su „Samsung“
Nuo šių metų pražios „AG Service“ centrinė informacinė paslaugų procesų valdymo sistema yra teisiogiai sujungta su Korėjos kompanijos „Samsung“ centrine informacine paslaugų procesų valdymo sistema Europoje. Dėka šių inovacijų, „Samsung“ buitinę (skalbyklės, šaldytuvai ir kt.), garso ir vaizdo (LED/LCD TV, video kameros ir kt.) techniką Lietuvoje „AG Service“ gali aptarnauti laikantis aukščiausių Europoje taikomų „Samsung“ standartų.

Šių inovacijų dėka „AG Service“ klientai aptarnaujami kokybiškiau ir operatyviau, nes visa informacija yra valdoma globaliai, o procesų valdymas vykdomas preciziškai ir automatiškai. Įdiegti sprendimai padidina įmonės veiklos skaidrumą ir pasitikėjimą bei dar kartą patvirtina, kad „AG Service“ – profesionalų komanda.

„AG Service“ Core informacinės sistemos sujungimo darbai su „Samsung“ informacine sistema užtruko 3 mėnesius.

Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai