Naujienos
2010-09-03
„AG Service“ padeda parduotuvėms išsaugoti klientus ir didinti pardavimus
„AG Service“ sukurta centrinė elektroninė paslaugų valdymo sistema padeda ne tik operatyviai valdyti serviso užsakymus visoje Lietuvos teritorijoje, bet gali būti panaudota ir klientų geresniam aptarnavimui organizuoti mažmeninės prekybos taškuose (parduotuvėse).
Bet kuriai parduotuvei Lietuvoje, kuri prekiauja buitine technika, sudarius paslaugų užsakymo sutartį su „AG Service“, yra suteikiamas prisijungimas prie „AG Service“ centrinės paslaugų valdymo sistemos, kurioje patys pardavėjai gali registruoti savo klientų serviso iškvietimus buitinės technikos remontui klientų namuose. Tokiu būdu pardavėjas padeda savo klientams, jais rūpinasi. Kaip vykdomi serviso darbai pardavėjas gali matyti tiesiog kompiuterio ekrane, nereikia niekam skambinti ir klausti. Visa serviso darbų istorija yra išsaugoma, todėl pardavėjas bet kada gali matyti savo kliento serviso istoriją. Šią paslaugą parduotuvėms „AG Service“ teikia visiškai nemokamai.
Lietuvoje tokio pobūdžio paslaugą buitinės technikos aptarnavimo užsakymui parduotuvėje kol kas teikia tik „AG Service“. Šiuo metu šia paslauga naudojasi jau virš 30 parduotuvių.



Atsiliepimai

"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai  reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę."
Gediminas Jacevičius, UAB „AG Trade“, Serviso vadovas
Serviso skambučių centras
Beko-servisas Blomberg-servisas Gorenje-servisas Klausimai